Den 10 juni återinvigs Högalidskyrkan, på dagen 100 år efter invigningen 1923. Den 1 juni hölls en gudstjänst i kyrkan för hantverkare, konsulter och andra som varit engagerade i projektet. Det var den första gudstjänsten i kyrkan på drygt två år.
Filmen nedan visar arbetet med stenläggningen utanför församlingshuset, som även den får sig ett fint lyft lagom till invigningen.